میوه دلمان یگانهمیوه دلمان یگانه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

یگانه زیباترین ترانه هستی

عروسی دوست بابا جون

1392/6/26 18:12
نویسنده : مامانی مهسا
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

١٤ شهریور قرار بود بریم عروسی دوست بابا علیرضا .هورا

 

تو اون روز از وقتی بهت گفته بودم میخواییم بریم عروسی خیلی ذوق داشتی لبخند

 

واسه همین وقتی اذیت میکردی یا غذات و نمیخوردی تا بهت میگفتم عروسی

 

نمیریم سریع می اومدی غذات و میخوردی و میگفتی مامان خوشگل من حالا میریم

 

 عروسی نانای کنیم یا  وقتی ظهر هر کاریت کردم نخوابیدی تا بهت گفتم اگه

 

نخوابی عروسی نمیریم سریع چشماتو بستی و گفتی مامان خوشگل من بستم

 

میریم عروسی نانای کنیم (این خوشگل من و تازه یاد گرفته بودی هر وقت از من

 

چیزی می خواستی بهم میگفتی خوشگل من )

 

خلاصه به بهونه عروسی رفتن هم غذاتو خوردی هم ظهر خوابیدی زبان

 

 

نایت اسکین

اینجا تازه حاضر شده بودی تا بابا جون بیاد بریم

 

نایت اسکین

 

 

نایت اسکین

 

رفته بودی بغل بابا میگفتی بریم دیگه

 

 

 

نایت اسکین

 

این عکس  و با دختر دوست بابا جون گرفتی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)