میوه دلمان یگانهمیوه دلمان یگانه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

یگانه زیباترین ترانه هستی

تولد 2 سالگی

1392/6/26 1:54
نویسنده : مامانی مهسا
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

 

 

 

((١٦ خرداد ١٣٩٢))

 

 

مهربان ترینم با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است

 

وقتی تو با منی سرود و شادی با من است ومن هر روز با شوق دیدنت چشم

 

میگشایم و وقتی تو را در کنارم می بینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود

 

زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من داد

 

 

 

 

عزیزم این یکسال هم با خوبی ها و بدی هاش گذشت و تو یکسال دیگه بزرگتر

 

 شدی و من لحظه به لحظه شاهد قد کشیدنت هستم وهر روز خوشحال تر

 

 از روز قبل به خاطر داشتن نعمتی مثل تو

 

 

همیشه بهار من تولدت مبارک

 

 

نایت اسکین

 

 

یگنه جون عزیزم ما امسال برات جشن تولد ٢ سالگی نگرفتیم چون تازه یه هفته

 

 بود که پسرعموی بابا جون فوت کرده بود  به خاطر همین یه جشن تولد مختصری برات

 

گرفتیم یه شب طرف خانواده مامان جون و دعوت کردیم یه شب هم طرف خانواده

 

بابا جون و دعوت کردیم

 

 

 

 

 

 

یگانه جون با دختر خالش زهرا

 

 

یگانه با نازنین دختر خالش

 

 

عزیز مامان انشا الله ٣ سالگیت بتونم برات جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)