میوه دلمان یگانهمیوه دلمان یگانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یگانه زیباترین ترانه هستی

ا

1392/9/13 16:56
نویسنده : مامانی مهسا
382 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        

سلام گلم ببخشید که چند روزی نتونستم بیام و برات بنویسم

 

 آخه ١٠ روز اول محرم بیشتر خونه مامانی بودیم و وقت نکردم به وبلاگت سری بزنم

 

یه چند روزی هم هست که سرما خوردی  وحال نداری عزیز دلم  نمیدونم چرا 

 

این چند وقته خیلی زود به زود سرما میخوری تازه دوباره لبتم مثل

 

پارسال عفونت کرده ولی خلاصه اینکه

 

این چند روزه اصلا"حالت خوب نیست عزیز مامان .ماشالله انقدر که شیطنت میکنی

 

وقتی مریض  میشی انگار خونه سوت و کوره دلم برای شیطونیات

 

 تنگ میشه یکی دو هفته پیشم بردمت 

 

قد و وزن دکتر گفت وزنت کمه ١٢ کیلو بودی وزنت زیاد نسبت به چند ماه پیش 

 

تغییر نکرده بود .آخه اصلا غذات خیلی کمه با هزار جور کلک باید بهت غذا بدم

 

خیلی سر غذا خوردنت اذیتم میکنی خانومی .نمیدونم مامانی میگه

 

 خودش خوب میشه غذا میخوره  ولی حالا کی خدا میدونه

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
9 آذر 92 17:44
سلام دوست مهربون ممنون که به وب دخمل من اومدید .... هزار ماشالله به این دخمل ناز ......هزار تا بووووس براش من شما رو با افتخار لینک کردم ...... امیدوارم دوستای خوبی باشیم